?

Log in

explodingrrrl [entries|archive|friends|userinfo]
explodingrrrl

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

god please [May. 11th, 2004|06:01 pm]
explodingrrrl
[mood |workingworking]
[music |sympathy for the devil]

could i just get the fuck out of here? this place sux ballz. i have been pulling my fucking hair out all day long. blahblahblah... fucking a. i hung up on this stupid mother fucker today. i dont give a fuck either, and then that mother fucker came in here bitching about something that i dont give a fuck about. ah... furk

linkpost comment

WTF? [May. 10th, 2004|10:34 am]
explodingrrrl
[mood |awkward]
[music |stones: you cant always get what you want]

this is some bullshit. i had a friend die recently and i did a post on a memorial website for her. it was never posted, i guess b/c her parents still hate me, or they resent me for being alive. well fucking A man. that is some fucking shit... i got back to work and i wanted to see what nice things people had written... but fuck it. i WAS her friend and she knows that. i dont give a fuck what her brother or her parents think, b/c we were good. and we had reconciled any negative feelings years ago when j and i met... jesus christ.
linkpost comment

ive got so many problems [Apr. 29th, 2004|12:48 pm]
explodingrrrl
[mood |distresseddistressed]
[music |the clash london calling]

shits been so fucked lately. i dont know if i am coming or going half the time. i just want to pack all my shit and leave this place. HELP.
link7 comments|post comment

somethign burning deep inside of me [Dec. 11th, 2003|11:23 am]
explodingrrrl
i dont even know anyone on here anymore. i am sitting at work, not doing anything except trying to pretend like im working. funfunfun. life is a bit dull, but i try to maintain. i want to marry tim armstrong... dammit. he is a fucking genius!! im so retarded for him, but i bet he is a dick. whatever, it will never happen anyway, i'll just go back to being the neurotic misanthrope that i am... hating my life on a day to day basis.
linkpost comment

im a sad clown.... [Aug. 15th, 2003|10:02 am]
explodingrrrl
i hate my job... im hating everything... its just a misanthropic life
i gotta get the fuck outta here before i go insane.... am i crazy? very possibly... please help me
linkpost comment

ARGH... [Aug. 6th, 2003|08:56 am]
explodingrrrl
i am at work, the computers are down and i want to go back home and go to sleep...tried to get "up" by drinking a coke and eating starburst (part of your complete breakfast), but to no avail. by the way, i think im still sick and every day i grow sicker. jason broke something or ripped all the ligaments in his foot so thats lovely too... not to mention the outrageous hospital bill i already have, and the fucking phone bill... i though i was gonna cry when i saw how little money came from hours of work. i made that much in a night for christ's sake!! now im back to working class, i guess i knew that the cinderella fantasy wouldn't last for long... i want to leave here and never come back...
linkpost comment

happy happy joy joy [Nov. 26th, 2001|10:30 am]
explodingrrrl
[mood |awesome]
[music |one man army]

ok hola all!! i am in love and i have never been happier. besides the fact that people talk shit about me constantly, at least i have good friends like xian that stick up for me when im not around to stick up for myself... much love baby!!!
linkpost comment

anthrax case #5 [Oct. 23rd, 2001|08:16 pm]
explodingrrrl
[mood |fullfull]
[music |the sound of the washing machine]

i swear if i get anthrax, im gonna be one pissed off bitch.i need more pot now... i had a really bad anxiety attack in the middle of class today... real pleasent. it was really shitty considering that i almost puked all over marsha(which would have been funny but...) i felt all sweaty and out of place. i felt lost and it seemed as if had no idea where i was. it SUCKED camel dick(as xian would say it...) i just ate the most bomb ass hash browns with patty melt style cheeseburgers and baked beans!!! yay!good stuff.i love my godson. no matter how i feel he always makes me laugh(unless hes being a brat and then i dont want to play anymore.)hopefully i will make enough money to get an apartment this weekend. i had some dudes stop me at the gas station and try to pick me up. of course i gave them the wrong phone number, but it baffles me how people think that just because it happened to be that we were at the same gas station at the same time that they have the right to come over to my car and harrass me. damn them. oh well. i hope i get to go to autumns party this weekend. it would be nice to handg out with the old cru.well i must reasearch now.
link4 comments|post comment

anthrax case #5 [Oct. 23rd, 2001|08:16 pm]
explodingrrrl
[mood |fullfull]
[music |the sound of the washing machine]

i swear if i get anthrax, im gonna be one pissed off bitch.i need more pot now... i had a really bad anxiety attack in the middle of class today... real pleasent. it was really shitty considering that i almost puked all over marsha(which would have been funny but...) i felt all sweaty and out of place. i felt lost and it seemed as if had no idea where i was. it SUCKED camel dick(as xian would say it...) i just ate the most bomb ass hash browns with patty melt style cheeseburgers and baked beans!!! yay!good stuff.i love my godson. no matter how i feel he always makes me laugh(unless hes being a brat and then i dont want to play anymore.)hopefully i will make enough money to get an apartment this weekend. i had some dudes stop me at the gas station and try to pick me up. of course i gave them the wrong phone number, but it baffles me how people think that just because it happened to be that we were at the same gas station at the same time that they have the right to come over to my car and harrass me. damn them. oh well. i hope i get to go to autumns party this weekend. it would be nice to handg out with the old cru.well i must reasearch now.
linkpost comment

dumb shit [Oct. 18th, 2001|04:53 pm]
explodingrrrl
[mood |blahblah]
[music |holy shit!! the cafe is playing lagwagon!!!yay for me!!!]

been at school all fucking day... got really trashed at work... hmmm... hopefully i will make a shit load of money tonight so i can go buy some new shit. im lookin rugged lately. i hope we really get the house too. what a fucking rad house. omg. it looks like a fucking debutante picture....i need to got shit shower shave and smoke.argh. my shoes broke from being so drrunk last night... i had to drive home(following someone)with one eye shut... swervin like a mothafucker...i gotta go pee and go get the fuck out of aum and get high.
linkpost comment

navigation
[ viewing | 10 entries back ]
[ go | earlier/later ]