?

Log in

No account? Create an account
a note from the desk of jezus h. christ - explodingrrrl [entries|archive|friends|userinfo]
explodingrrrl

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

a note from the desk of jezus h. christ [May. 18th, 2004|07:46 pm]
explodingrrrl
[mood |workingworking]
[music |the clash-the guns of brixton]

furkin jeezus... i think that lj is so pretentious. i mean yeh i have an acct. but damn. im not always like blahblahblah my shits so cool b/c i listen to only the coolest mix tapes with the most underground music. its alot like meeting a celebrity or someone who thinks they are famous. lemme tell ya. its not that great. i met the shittiest band in the world, the donnas, and they were sooo pretentious.. its not like any female with any musical talent could blow there shit outta the fucking water. jezus... i am the most misanthropic bitch... hahaha but they suck. i mean come on how much talent does it take to write take it off?? not so much. blarb. i hate you bitches...im over the point in my life that i am trying to impress people. fuck em. it makes no difference who you are. i know who i am !!! ha!
linkReply

Comments:
[User Picture]From: itsanythingbut
2004-05-19 02:27 am (UTC)
lol!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: explodingrrrl
2004-05-19 06:49 am (UTC)

dont worry

im not talking about you babe. you are fabulous...
(Reply) (Parent) (Thread)